poniedziałek, 15 listopada 2010

Pokemony atakują - next part

Dzisiejsze polowanie zakończyło się sukcesem. Chociaż nie upolowałem Marylin to i tak jestem zadowolony. Jest kilka rodzynków ;) Dzisiaj nie króluje lista numer trzy ...

Na dobry początek "Liwia Lubi Lublin"

Genialna jest ta Pani. Ubawiła mnie po pachy. Nawet pamiętam pierwowzór. Tam dopiero była przekazana moc !! Rozumię, że ta Pani nie ma pomysłu na hasło, ale jak już czerpać z czyjejś twórczości to wybór jest spory. Dlaczego akurat ma to być najgorszy wybór ?? A oryginał leciał tak: "Regina z Lublina" oraz "Pani Regina, Prezydentem Lublina"

Ruda do Rady, a pokemony na księżyc.

Tutaj stawiam znak równości. Ruda naprawdę się wysiliła i podczas tego wysiłku ... pękł jej ostatni zwój mózgowy. Tak trzymaj !! Teraz jesteś prawdziwie sztuczną inteligencją !! Ja cie nie pierdole !!
Nie mogę się powstrzymać od przytoczenia dowcipu ... Rudy do łysego - Co, Bozia włosków nie dała ?? Na co łysy - Dawała, dawała, ale rudych nie chciałem ...

Trzy paski na dresie, wzmagają moją czujność i nakazują mi sądzić, że Adidas też jest w to zamieszany ...

Tutaj to lajcik. Czepiam się tylko dla zasady. Raz, że jakiś dziwny papier, a dwa że face tej Pani też jakioś dziwnie się prezentuje. Poskąpiono na fotografa to i nie powiedział, że w dresie to na stadion się chodzi, do tego bałagan na głowie i nie domalowane usta. FUJ ...

Taka tam "nasza baba" ;)

Po co iść do fotografa ?? Mam komóreczke to sama strzele se foteczke ;) "Swój chłop" wśród bab. hehehe. Hasełko, takie na topie. Że niby mój Lublin, to i mój kandydat. Teraz wszystko jest nasze ... Kurwa, ale bełkot. I dlaczego "kandydat" jest z dużej litery. W Pani programie wyborczym zmieniły się nawet zasady języka polskiego ?? O ile ma Pani jakikolwiek program ...


Brawo dla tej Pani. Ona jest z ludźmi potrzebującymi pomocy ... więc na pewno nie ze mną. Chociaż jedna pragnie pomagać tylko potrzebującym pomocy !! I tak trzymać !! Tylko niech się Pani nie rozmyśli i nie zacznie pomagać również mnie ... oczywiście pod przymusem i za moje pieniądze.

Skąd w pokemonach przeświadczenie, że lepiej dać bzdurne hasło niż nie dać go wcale ??

Wysilcie te swoje puste móżdżki i napiszcie coś o sobie - sensownego, do jasnej cholery !!

Czas zrobić porządek !! Niech moc będzie z Wami - pokemonami !!

2 komentarze:

  1. Niektóre hasła wybierali sami wyborcy, więc są pokemońskie. Czy hasło jest dobre można ocenić po wyborach, to czysta reklama, a dobre hasło to skuteczne hasło.
    Pokemon z Lublina

    OdpowiedzUsuń
  2. A od czego kandydaci mają rozum ?? Właśnie to mnie przeraża - jesteście sterowani przez wyborców !! Niestety dzisiaj liczy się "dobre hasło", znaczy się 'skuteczne hasło". Nic więcej. Na szczęście nigdy ich nie realizujecie ...

    OdpowiedzUsuń