czwartek, 27 maja 2010

I następna praca konkursowa - zmiana zasad konkursu ;)

Kurcze. Naprawdę bardzo miło mnie zaskoczyliście konkursowym odzewem. Otrzymałem właśnie kolejną pracę, tym razem od Pana Bartka Sz. wraz z krótkim komentarzem:

Witam!

Ponieważ zbliża się końcowy termin pańskiego konkursu i ja postanowiłem włączyc się do rywalizacji. Projekt w załączniku a tutaj krótki opis pracy.


Obrazek przedstawia rower jadący po ścieżce rowerowej, którą jest biała obwódka całego okręgu. Łatwo się domyślic, że w ten sposób rower poruszac się będzie cały czas po krótkiej, nie ciekawej trasie. Napis ze środka, może mało oryginalny, ale celnie ujmuje sedno projektu. Pozdrawiam

I przy okazji gratuluje świetnego bloga, który jest dla mnie tym ciekawszy, że studiuje w Lublinie i czerpie z pana strony wiedzę o regionie i tym co można tutaj zobaczyc. Jeszcze raz pozdrawiam.


Bydle ze mnie. Wiem, wiem. Ale wtrące się i tu ;) A gdyby tak ... rower ... był do góry nogami ?? ... wróć !! Kołami !!

Jedno jest pewne. Za miętki jestem jako juror i nie dam rady wyłonić jednoznacznie zwycięzcy, nawet przy pomocy dotychczasowych jurorów wspomagających ;)

Postanawiam więc zmienić zasady zabawy i teraz już na poważnie i sprawiedliwie do tego podejść. Proponuję udzielić głosu wszystkim Wam, czytającym mojego bloga. Więc do dzieła !! W komentarzach możecie głosować na najciekawszą pracę. Termin nadsyłania prac nie ulega wydłużeniu, ale ostateczny termin głosowania ustalam na 6 czerwca 2010r. Ogłoszenie wyników ... zresztą jakie ogłoszenie ?? wszystko będzie widoczne w komentarzach ;) ... No dobra !! Uroczyste wyłonienie zwycięzcy oraz przekazanie nagrody nastąpi po moim szczęśliwym powrocie ze Lwowa.

PS. No i żeby nie było za sprawiedliwie, pozostawiam sobie dotychczasowe dwa głosy ;)

2 komentarze:

  1. no to wg zasad fair play ja głosuje na prace Bartka :D

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie trudno mi zrobic cokolwiek innego jak zaglosowac na pracę mojego rywala. Pozdrawiam

    Bartek

    OdpowiedzUsuń