sobota, 16 stycznia 2010

Uczestnicy wyprawy - krótka charakterystyka.

Zacznę od siebie. Mam nadzieję że w niedługim czasie pozostali uczestnicy dołączą swoje krótkie prezentacje i uzupełnię te dane. Póki co czekam na odpowiedź i nie ponaglam ;)

Grzesiek - Lublin - lat 34 - co ja mogę o sobie powiedzieć poza tym co zostało już powiedziane ?? Rowerem zainteresowałem się kilka lat temu gdy okazało się, że korzystanie z samochodu staje się moją traumą ;) Przesiadłem się na rower i wszędzie byłem na czas - zero spóźnień. Później rower stał się moją pasją i dużo nim podróżuję. Dotychczas odwiedziłem : Hiszpanię, Ukrainę, Słowację oraz "zjechałem" większą część Polski. Zazwyczaj jeżdżę sam, choć ostatnio wzrasta u mnie zapotrzebowanie na towarzystwo ;) Moimi wiernymi kompanami stają się żona i 7 letnia córka. Nasze wyprawy mają to do siebie, że są skrajnie niskobudżetowe. W Polsce wydajemy ok. 10 zł. dziennie na osobę, za granicą ok. 5 ojro. Poza rowerem lubię fotografię, muzykę oraz dobrą książkę. Moje fotograficzne próby można tu czasem pooglądać, będę się starał zamieszczać aktualne zdjęcia. Ze starych dobrych muzycznych czasów do dzisiaj przetrwała niestety tylko harmonijka ustna, którą zamierzam "zakatować" wszystkich zmuszonych do wspólnej podróży ;)

1 komentarz:

  1. Jestem tym kołem ostatnim, mam nadzieję że na trasie raczej w czołówce. Mam lat sporo, ale duszę młodą i wiele ochoty na życie i przygody. Do wyprawy zachęcił mnie Kazimierz, dobry kolega poznany na Krymie. Stamtąd znam też Janka. Z uczestników wyprawy nie widziałam jeszcze Grzegorza. Mam nadzieję, że się wszyscy dopasujemy i wyprawa będzie udana. Ja się będę starać. Nie należę do marudzących. Zocha

    OdpowiedzUsuń