sobota, 16 stycznia 2010

Moje ulubione Fjord Nansen i Sigma Photo.

Wszystko już praktycznie zaplanowane. Jestem gotów !! Sprzęt już skompletowany, no może poza małymi wyjątkami na które niestety zabrakło pieniędzy. Dobrze że nie kupuję wszystkiego od podstaw i mam dużo sprzętu turystycznego z poprzednich sezonów. Moja ulubiona firma outdorowa Fjord Nansen zrobiła mi wielki "prezent" i większość sprzętu zakupiłem po atrakcyjnych cenach wyprzedażowych ;) Jakoś tak zawsze u mnie jest że jak raz się przekonam do jakiejś firmy to trzymam się jak mogę najdłużej, a do FN przekonałem się od pierwszego użycia ... namiotu. Teraz praktycznie wszystkie moje ciuchy, śpiwory, namioty, pochodzą od tego producenta. Naprawdę szczerze polecam. Jedyne co mi szkoda to, że nie produkują nic specjalistycznego na rower ;( Drugą moją ulubioną firmą z innej już dziedziny, jest przez wieeeelu nielubiana SIGMA. Posiadam kilka aparatów i obiektywów tej firmy, poczynając od analogów kończąc na świetnych modelach cyfrowych SD14 oraz DP1. Naprawdę nie rozumię dlaczego ludzie boją się tego sprzętu i tak źle wyrażają się o tej firmie. Jakość zdjęć uważam za znakomitą i to nie tylko uwzględniając stosunek cena/jakość, choć w tej kategorii to akurat KRÓL. Spokojnie może rywalizować z o wiele droższymi Nikonami, Canonami itp. Na zachętę kilka zdjęć ;)









Zdjęcia praktycznie nie były jakoś specjalnie obrabiane, tylko wywołanie rawa i dodanie ramki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz