wtorek, 7 września 2010

Pierwsze urodziny małej dziewczyny.

Dzisiaj pierwsze urodziny Ariadny. Aria ma jeden roczek !! Jak na zawołanie dzisiaj zrobiła swoje pierwsze, samodzielne kroki ;) Spodobało jej się i już teraz szybko zacznie człapać bez naszej pomocy ... mam nadzieję.

Był pierwszy tort i byli pierwsi urodzinowi goście.

Tort od "Greli" - Polecamy.

Goście własni - również polecamy ;)

Ale jakby to nie jedna dzisiejsza mamusia zauważyła:
- Kij z chodzeniem !! - Teraz języki się liczą ... musimy tworzyć wielojęzyczne społeczeństwo !!

Tak, tak moi mili. Byłem ostatnio na zebraniu rodziców w żłobku i naprawdę nie dowierzam głupocie, co poniektórych mamuś. Jedna zaproponowała aby angielski wprowadzić od najmłodszej grupy. Czyli roczniaki miałyby się uczyć języka angielskiego !! Chwila, chwila - to nie koniec ... Za chwilę mamusie zaczęły się kłócić, o metodę jaką powinny być ich biedne dzieci uczone angielskiego. No wyszedłem normalnie ... nie tylko z siebie, ale i z zebrania. Ale zanim wyszedłem zdążyłem powiedzieć, że moje dziecko już na etapie embrionalnym miało lekcje angielskiego ...

Mały poliglota

Choć najśmieszniej chyba było przy wyborze trójki społeczników, czyli rodziców do zadań specjalnych. Hehehe. Chętni znaleźli się w pięć sekund, a może nawet szybciej. Później pani derektor pyta, czy pozostali rodzice akceptują wybór, bo wszyscy musimy go zaakceptować. Patrzę co się będzie działo ... kolejny las rąk w górze ... wszyscy akceptujemy wybór !! Wow. Chyba tylko ja jako element całkowicie aspołeczny nie udzielałem się w dyskusjach i wyborach. Wybrano więc za mnie ... znowu. buuuu ;) Ale jak można nie być aspołeczny w takim przypadku ?? Przecież nie mogę brać udziału w głosowaniu na kogoś lub przeciwko komuś, kogo nawet nie znam ... ale jakiś inny jestem, skoro wszyscy mogą to czemu nie ja ?? Ciekawią mnie tylko argumenty, za i przeciw danej kandydaturze. Czy głosujący kierowali się tylko wyglądem kandydatów ?? KURWA !! T A K !!

Jeszcze jeden ciekawy wątek zebrania w żłobku. Rytmika. Kolejne bezsensowne zajęcia dla rocznych (i mniej !!) dzieci. Chyba nawet sama Euroedukacja - monopolista w branży przedszkolnej - doszła do wniosku, że jest to bez sensu. Ale pieniędzy nie przepuściła. Zaoferowała nam - rodzicom, nie rytmikę, a muzykoterapię. Szczęście rodziców nie miało końca. Ich pociechy będą miały wspaniałą muzykoterapię !! A przecież czym jest muzykoterapia ?? ... podaję za Wikipedią:
"Muzykoterapia – dziedzina posługująca się muzyką lub jej elementami w celu przywracania zdrowia lub poprawy funkcjonowania osób z różnorodnymi problemami natury emocjonalnej, fizycznej lub umysłowej."
Moje dziecko zdrowe przecież jest !! Problemów zero, null. Podobnie jak i innych rodziców dzieci zdrowe są !! Wszyscy musieliśmy dostarczyć kartę zdrowia dziecka z przychodni lekarskiej. Zresztą jakie można mieć problemy w wieku lat ... jeden ?? Skoro są zdrowe to po co terapia ?? Chyba ta nazwa ... dla rodziców chwytliwa jest i tyle. Ładnie się nazywa, ładnie brzmi ...

... dwa dni temu, potrzebowała jeszcze pomocy ;)

Po co o tym wszystkim piszę ?? Bo dopóki nie jest to obowiązkowe to się cieszę i się z tego śmieję ... choć w praktyce nie wygląda to już tak śmiesznie. Pamiętam jak Weronika chciała chodzić na angielski w żłobku. Nie wiedziała o co w tym chodzi, ale płakała że pani nie zaprasza jej do zabawy. Może nie płakała, ale było jej bardzo przykro. Poszedłem więc kiedyś obaczyć jak odbywają się takie zajęcia. I tu zonk totalny !! Pani od angielskiego siadała na środku sali, a w koło niej rozsiadały się dzieci z opłaconym abonamentem za angielski. Dzieci bez opłaconego abonamentu siedziały pod ścianą i musiały być wtedy cicho ... bo inaczej przeszkadzały. Szlag mnie trafił, ale na angielski zapisałem ... Jakie jeszcze świńskie numery wymyślą, aby przekonać nieprzekonanych ?? ... może jednak lepiej by było, aby te zajęcia były obowiązkowe ?? Nie było by takich szopek przynajmniej. Póki co, nie zapisałem. Czekam, czekam aż mi ktoś powie :

STÓJ ELEMENCIE ASPOŁECZNY !! MUSISZ PRZEJŚĆ REEDUKACJĘ !! DOSTĄP I TY TEJ ŁASKI !! ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz