piątek, 11 lutego 2011

Blogerzy zmieniają świat - odc. 3

Ten wpis jest ostatnim moim konkursowym zadaniem. Kończę tę farsę, zaserwowaną nam przez organizatorów pod pozorem "Pracy jak marzenie". Im bardziej przyglądam się działaniom FUJI FILM POLSKA, tym bardziej jestem przekonany o słuszności mojej decyzji ... a szkoda, bo zapowiadało się ciekawie.

Zapraszam na kolejny wpis o szkodliwości zmian w otaczającym nas świecie.

Jestem Polakiem czy nie ??

PRL był państwem suwerennym, obecna "polska" - nie.

W którą stronę pójść ?? Ach, gdyby tak nadjeżdżał pociąg ...

Nie chodzi mi o to, że Polska przestała istnieć wraz z powstaniem Unii Europejskiej ... chodzi mi o obowiązek meldunkowy. Wydawałoby się, że wspaniała zmiana nam się szykuje. Od 1 stycznia 2014 roku przestaje on istnieć. Ale tak to ze zmianami jest, że nie niosą ze sobą nic dobrego ... Prawo do przemieszczania się jest moim prawem naturalnym i jego zmieniać nie potrzeba. Potrzeba po prostu do niego wrócić !!
Trochę wcześniej bo w sierpniu tego roku wejdzie w życie USTAWA z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności Dziennik Ustaw Nr 217 Poz. 1427. Nie dość, że znowu odbiera mi prawa do swobody przemieszczania się, to wprowadza inne prawo, całkowicie wynaturzone:

Art. 19. 1.
Numer PESEL jest zmieniany w przypadku:
1) ...
2) zmiany płci
3) ...

No jak dla mnie rewelacja. Kolejny powód za znienawidzeniem zmian. Do zmiany płci podchodzi się w sposób sugerujący naturalność tejże. Dokąd zmierzasz ?? ... o ludzkości !! ... Okiem wyobraźni widzę kolejne zmiany ... NFZ będzie refundował te zabiegi.

Czy bezdomny z potwierdzonym obywatelstwem polskim, jest Polakiem ?? Chciałem kupić kampera i podróżować po świecie. Niestety nie mogę, najpierw muszę kupić dom. Jeśli nie mam stałego adresu zameldowania, nie mogę się ubiegać o paszport ani o dowód rejestracyjny. Sięgnijmy wstecz. Skąd wymysł obowiązku meldunkowego ?? Pomysłodawcą był Włodzimierz Lenin, ale w Polsce wykonanie należało do hitlerowców. Wprowadzili kenkarty, aby łatwiej było nas policzyć i nami zarządzać. Władza radziecka dorzuciła jeszcze swoje trzy grosze: kawaler, żonaty, panna ... imię i nazwisko dzieci ... miejsce pracy ... chłop czy inteligent ... Po rozpadzie ZSRR, nawet w Rosji zniesiono bzdurny przepis. Nie wiem czy dzisiaj, nie jesteśmy jedynym krajem "europejskim" z takimi regulacjami. Hołdujemy komunistom i faszystom !! Całkiem przyjemnie na tym tle, bronią się legitymacje partyjne - obowiązkowe nie były.

Mam swój paszport. Kosztował mnie 250.000 zł. Nici więc z kampera, po świecie podróżuję ... rowerem.

Kolejny przykład to ostatnia zmiana w prawie rodzinnym i opiece społecznej. Upoważniono "opiekunki" do bezpodstawnego odbierania nam, naszych dzieci. W imię czego ?? ... Teraz każdy zazdrosny, zawistny, chory psychicznie sąsiad, przechodzień czy inny obcy, może decydować (zamiast sądu), co zrobić z moimi dziećmi. Wystarczy jeden telefon ...

gazeta.pl
tvp.info.pl
prawda2.info

Przykład legalnego handlu dziećmi.

Sąsiadka wie lepiej.

I my chcemy zmieniać świat ?? Najpierw przywróćmy porządek na własnym podwórku !! Wprowadzając takie zmiany, w niezepsutym jeszcze "trzecim świecie" wywołujemy kolejną wojnę !! ... partyzancką ... u nas zwaną terroryzmem.

Wszystkich dotkniętych, naszą destrukcyjną chęcią zmian - PRZEPRASZAM. Wiem, że to MY jesteśmy terrorystami ...

PS. Ciekawe kiedy wprowadzą zmianę pisowni słowa Polak ?? Skoro Polska stała się europejskim okręgiem, to na wzór "lublinianina" będzie "polak".

KONIEC

... chyba, że mnie sprowokujecie ...

1 komentarz:

  1. No i jak by Cię tu sprowokować? Napisze krótko. Czerpaq Dawaj!!! Nie gryź tego w sobie :) no i na pohybel wszystkim pomyleńcom, którzy zmieniając na lepsze robią tylko sobie dobrze, naszym kosztem.

    OdpowiedzUsuń